ElectrA, online beheer van werknemersgegevens en planning (sessie voor nieuwe gebruikers)

Inhoud

Streeft u ook naar administratieve vereenvoudiging? ElectrA staat voor ‘Electronic Administration’. Groep IDEWE heeft deze online tool ontwikkeld waardoor u via een beveiligde internetverbinding de administratieve gegevens, die betrekking hebben op uw onderneming of organisatie, kunt raadplegen.

ElectrA haalt de gegevens dagelijks uit onze databank op en zo beschikt u steeds over recente informatie (uitgevoerde en geplande medische onderzoeken, geschiktheden, afwezigheden, enzovoort). ElectrA zorgt ervoor dat u uw personeelsgegevens elektronisch kunt overmaken, hetgeen het corrigeren en opsturen van de kwartaallijsten overbodig maakt. Daarnaast biedt ElectrA nog heel wat andere mogelijkheden zoals het beheer van de formulieren gezondheidsbeoordeling. In de toekomst zullen ook de jaarverslagen en de verslagen van de bedrijfsbezoeken online geraadpleegd worden. Meer info tijdens deze infosessie.

Praktisch

Opleidingstype
Infosessie
Doelgroep
Werkgevers en HR-medewerkers.
Duur
2 uur
Locatie
(Start)data
Wanneer?
dinsdag 24 november 2020
13u30 - 15u30
Prijs
Beschikbare plaatsen
15
Attest
Attest van deelname